»Potek drugega tira železniške proge Divača-Koper je namreč načrtovan tako, da se v čimvečjem delu izogne vodovarstvenemu območju tega vodnega vira, ki predstavlja glavni vir pitne vode za celotno slovensko Primorje.«
»Popravite nas, če napačno razumemo. Drugi tir smo začeli graditi leta 2021. Po petih letih, leta 2026, naj bi bil končan.«
»Ta trenutek se dela na drugem tiru izvajajo s polno paro (...) Tukaj je izvrtanih 600 metrov predorske cevi in 400 metrov servisne cevi, na trasi pa je izvrtanih že več kot tri kilometre vseh predorov. Leto 2026 bo tako ujeto in takrat bomo odprli drugi tir, ki bo polno funkcionalen.«
»Izvajalci napredujejo po 11 metrov na dan, načrtujemo pa, da bi izvrtali celo po 15 metrov predorske cevi na dan. To je dokaz, da bo drugi tir zgrajen v roku in se bomo leta 2026 že vozili po njem.«
»To je dokaz, da bo drugi tir zgrajen v roku in se bomo leta 2026 že vozili po njem.«
»Zagotovitev pitne vode za prebivalce štirih obalnih občin in ohranitev vodnega vira Rižana bi morali biti prioriteti, ki presegata vse druge, tudi gospodarske interese.«
»Da je treba zaščiti vse vodne vire in pitno vodo.«
»Torej, če bomo s tem to zgradili? Absolutno.«
»Poudariti moramo, da bo z opustitvijo obstoječe proge varnejši tudi vodni vir Rižane.«
»Zakon ogroža vire pitne vode, ker vsak poseg na območja ob vodnih telesih pomeni potencialno ogrožanje pitne vode.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju